מדיניות משלוחים החלפת והחזרת מוצרים שנרכשו באינטרנט

משלוחים וזמן אספקה:

החברה עושה כמיטב יכולתה כדי לספק את ההזמנה עד 7 ימי עסקים. עם זאת, זמן האספקה עשוי להתארך בכ-7 ימי עסקים נוספים, בשל פעולות של צדדי ג’ שאינם בשליטת החברה או בשל השבתת המשק מסיבה זו או אחרת או בשל השבתת חלק מפעילות המשק בשל סיבה זו או אחרת או מכל סיבה שהיא העשויה לגרום לעיכוב באספקת המשלוח.

עוד בנושא זה, לנוחות הלקוח מאפשרת החברה לבחור כיצד יסופק המשלוח:

משלוח עד הבית או עד מקום העבודה; מעל קניה בסך כולל של 299.90 ₪ ומעלה המשלוח יהיה חינם; הזמנת מוצר/ים בשווי שאינו עולה על 299.90 ₪, עלות משלוח תהא 29.90 ₪. כאשר המשלוח יהא בדרכו לרוכש יקבל האחרון הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר למערכת בעת ביצוע ההזמנה.

משלוח לנקודות חלוקה; מעל קניה בסך כולל של 299.90 ₪ ומעלה המשלוח יהיה חינם; הזמנת מוצר/ים בשווי שאינו עולה על 299.90 ₪, עלות משלוח תהא 12.90 ₪. כאשר המשלוח יהא בדרכו לנקודת החלוקה יקבל האחרון הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר למערכת בעת ביצוע ההזמנה.

ככל והלקוח מעוניין לאסוף את הזמנתו מאחד מבין סניפי הרשת, הדבר יהא ללא עלות כלשהי והלקוח יקבל הודעת דוא”ל או SMS, בדבר הגעת המשלוח לסניף אליו ביקש. בהתאם לכך, על הלקוח להציג אישור תשלום, תעודת זהות או ייפוי כוח ומספר הזמנה.

לקוחות יקרים שלום רב,

חברת קוקה הנעלה בע”מ [להלן: “החברה“] מאפשרת לכם חווית רכישה אינטרנטית ונוחה. לצורך כך, מאפשרת החברה להחזיר מוצרים שנרכשו מאתר החברה בכל חנות של החברה ולהחליפן במוצר אחר ו/או שונה, וזאת בכפוף לאמור בכל דין ולמפורט במדיניות זו.

ככל והלקוח מבקש ו/או מעוניין לקבל החזר כספי בגין המוצר שנרכש על ידו, או אז, יש להחזיר את המוצר לסניף לב המפרץ בלבד, הממוקם ברחוב ההסתדרות 55, חיפה.

יוער בעניין זה, ההחזר הכספי אשר יבוצע בהתאם לתנאים המפורטים מטה, יהיה על הפריט/ים אשר נרכשו בלבד, ולא על עלות משלוח המוצר, ככל וזה נשלח באמצעים כאלו ואחרים [דואר, שליח וכהנה].

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בסיומה של ביצוע עסקת רכישה באתר החברה, תפיק החברה דוח פירוט עסקה עבור הלקוח. דוח פירוט זה, יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה ע”י הלקוח [להלן: “דוח פירוט עסקה“].

ביטול עסקה רכישה באינטרנט:

לקוח המעוניין לבטל עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה, יוכל לבחור באחת הדרכים המפורטות להלן:

  1. להלן רשימת האפשרויות:
  • help@cokashoes.co.il. כתובת דואר אלקטרוני
  • 052-401-4838. מוקד שירות לקוחות
  • קוקה – לב המפרץ – רחוב ההסתדרות 55, קניון סינימול קומה ראשונה חיפה. בסניף
  1. לאחר בחירת אחת מבין החלופות כאמור לעיל, על הלקוח הפונה לביטול עסקת רכישה באינטרנט, לפרט בהודעת ביטול העסקה מטעמו את שמו, את פרטי העסקה, את מספר תעודת הזהות שלו, את מספר ההזמנה [ראו דוח פירוט עסקה].
  1. ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 [להלן: “חוק הגנת הצרכן“], והכל כפי שיפורט להלן:
  • לקוח יבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת דוח פרטי העסקה, הכל לפי המאוחר מבניהם;
  • כאשר מבטל העסקה הינו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש, או אז, ביטול העסקה יבוצע בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובכל בכפוף לכך שההתקשרות בין הלקוח לחברה, כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה [שיחה לעניין זה, שיחה בכל אמצעי ו/או בכל כלי תקשורת ו/או בכל מדיה חברתית ו/או מרכז פניות וכיוצא באלו]. מיותר לציין כי על הפונה לביטול העסקה, להציג מסמך המוכיח את טענתו בדבר היותו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש;
  • ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין דוח פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה מאפשר לחברה לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
  • לקוח המעוניין לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר לסניף לב המפרץ – חיפה;
  • לקוח שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה באמצעות אחת הדרכים המפורטות בסעיף 1, ויתואם עמו מועד לאיסוף המוצר;
  • ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר;
  • ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות דרך PayPal יתאפשר רק דרך PayPal באמצעות החשבון דרכו בוצעה ההזמנה; לקוח המעוניין בכך, יוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן;
  • למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.
  • כמפורט לעיל, ניתן להחליף כל פריט שנרכש באמצעי מקוון בכל סניף של החברה, בכפוף לתנאים המפורטים במדיניות זו ובתקנון אתר החברה;
  • במקרה והלקוח מעוניין להחזיר מוצר ו/או פריט לבוש או הנעלה כנגד קבלת החזר כספי, או אז, הפריט יוחזר אך ורק לסניף “לב המפרץ”, הממוקם ברחוב ההסתדרות 55, בעיר חיפה;
  • עלות המשלוח אינה נכללת בעלויות השבת המוצר, ונושא זה [משלוח המוצר / פריט לידיי החברה, תהא ע”ח הלקוח, אשר לא יזוכה בגין עלויות משלוח המוצר].
  • ככל והלקוח מעוניין לבצע איסוף עצמי של מוצר אשר הוזמן על ידו בפלטפורמה מקוונת כזו או אחרת, אותה מקנה החברה, או אז, האיסוף יתבצע מסניף “לב המפרץ”, הממוקם ברחוב ההסתדרות 55, בעיר חיפה.

מדיניות החלפת מוצרים:

  1. בנוסף על כל האמור לעיל, היה והלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר/ים אותו/ם רכש באתר החברה לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, מאפשרת החברה הפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת בכפוף לאמור במדיניות זו, בתקנון האתר ובחוקי מ”י.
  1. על מנת לבצע את האמור בסעיף זה, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בכל חנויות רשת החברה, כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש. כמו כן, החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת “טופס ההזמנה ואישור ביצוע התשלום” המצורף לחבילת המשלוח.

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו זכאי הרוכש לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת באחת מבין חנויות הרשת, ללא הגבלת מקום  ו-זמן. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 30 ימים (תשומת ליבכם – כי מדובר ב-30 ימים ולא ב-30 ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד, ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע. עסקה ביחס למוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע ניתן לבטל בתנאים המפורטים לעיל; ולחילופין באפשרותו של לקוח המעוניין בכך, להחליף את המוצר שנרכש בהנחה/מבצע במוצר חלופי שווה ערך או בשובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהסניפים:

  1. החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 יום מתאריך הרכישה, כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית, וזאת בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החזר כספי ברכישות מהסניפים:

  1. לקוח יהיה זכאי להחזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו – שאינם ימי מנוחה – כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

לא יינתן החזר כספי עבור מוצר/פריט אשר נרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען. במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה של הרשת (גיפט-קארד) ברכישת טובין או שירותים שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר/ים הנ”ל, וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם, יהיה הצרכן זכאי לקבל את העודף במזומן.

מדיניות אחריות:

  1. אחריות יצרן תחול על מוצרי הרשת עד 3 חודשים בלבד מיום הקנייה.

תיקונים יבוצעו עד 3 חודשים מיום הקנייה. לאחר תקופה זו, תיקונים יבוצעו על חשבון הלקוח/ה. 

 

תשומת ליבכם ואותיות קטנות:

  1. תשומת ליבכם כי היה ולאחר ביצוע ההזמנה, המוצר הנרכש אזל מהמלאי, או כי פרטי האשראי של הלקוח לא נקלטו במערכת – הזמנתכם עלולה להתבטל על ידי החברה. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון. 
  1. כתובת משלוח וחשבונית קבלה חייבת להיות כתובת בתוך שטח ישראל, לרבות בשטחי איו”ש.
  1. תשומת ליבכם כי הפרטים שמסרתם נכונים ומדויקים, ובכלל זה, כתובת דוא”ל עדכנית לצורך קבלת אישור הזמנה ועדכונים על סטטוס ההזמנה שלכם, וכן מספר טלפון עדכני לצורך בירורים ותיאום מועדי משלוח.
  1. החברה מבקשת מציבור הלקוחות לא להגיע לחנות לצרכי איסוף מוצר שהוזמן, עובר ליצירת קשר מטעם החברה בדבר הודעה על הגעת ההזמנה לסניף המבוקש.